האם דרעי באוצר זה אינטרס חרדי? | כתבי 'קול חי' על חלוקת התיקים

    אייל ראובן No Comments on האם דרעי באוצר זה אינטרס חרדי? | כתבי 'קול חי' על חלוקת התיקים

    איתי גדסי ואבי רבינא במהדורת הבוקר: על המאבק על המשרד לשירותי דת ועל בחירת רבנים ראשיים, הדיבורים על תיק האוצר, ציר נתניהו-דרעי מול סמוטריץ' והבחישה של גפני גם כן בתיק הדתות

    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הבחירות: הכתבים הפוליטיים של 'קול חי', איתי גדסי ואבי רבינא, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על המשא ומתן הקואליציוני והמאבק על התיקים בממשלה.

    גדסי: "צריך קודם כל לסכם על התשעים אחוז שבהם מסכימים על הכל, אחר כך להיכנס לנושאים כמו רב ראשי חובש כיפה שחורה או סרוגה. 2. יש הרבה איך לפצות אנשים שלא יהיו מרוצים במאה אחוז. גם ממשלת בנט לפיד הוכיחה שאפשר להקים ממשלה ענקית בגודלה. כל דבר אפשר לפתור".

    הוא טען כי "לא צריך להשתעשע הרבה בתיק האוצר – כי כל פעולה שם נוגעת לכל המדינה. תיק כמו פריפריה שכבר היה אצל דרעי יותר חשוב מבחינת הציבור החרדי, שלא רוצה להיות על ה'שיבר' של כל המדינה".

    עוד אמר גדסי: "אין ספק שלדרעי ולנתניהו יש דרך ארוכה ביחד והם עושים תרגילים ביחד גם בנושא הזה של חסימת סמוטריץ לאוצר. עם זאת, נתניהו מעדיף את סמוטריץ' באוצר ולא בביטחון".

    אבי רבינא על התבטאות גפני בנושא תיק הדתות: "גפני רוצה להראות קודם כל שהוא בתוך המשחק. זה לא אומר שפגני באמת חושב שהתיק יגיע ליהדות התורה. אני מניח שזה כן ייסגר בסוף בין דרעי לסמוטריץ' – אבל לפחות בסוגיות כמו רב ראשי, אני מניח, גם לגפני וגולדקנופף תהיה יד בסיכומים הראשוניים".



    0 תגובות